دفتر یادداشت دختر خاکستری

دختری از جنس ققنوس که نه سیاه است نه سپید

دختری از جنس ققنوس که نه سیاه است نه سپید

کلافگی شدید

جمعه, ۱ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۵۱ ب.ظ

اخرشم نتونسم دووم بیارم 

بلاگفای لعنتی قط شده ... قبلا واسه روز مبادا توی بیانم یه وبلاگ درست کردم چون میدونسم بلاگفا گاهی وقتا گند میزنه 

الانم ازین تصمیمم خشنود و خوشحالم ..

هرچقد منتظر موندم ک نت وصل بشه و وبلاگم بالا بیاد دیدم زهی خیال باطل ...

هرچند خیلی بلد نیستم با بیان کار کنم و بلاگفا فضای ساده تری داره 

ولی تصمیم گرفتم کلا از اونجا کوچ کنم و بار و بندیلمو بیارم همینجا:((

داشتم خفه میشدم قشنگ ...

  • راتا *

نظرات  (۶)

خوشومدی :) منم چند سال پیش از بلاگفا اومدم

پاسخ:
مرسی عزیزم 

آخرین باری که بلاگفا بودم بخاطر ی مشکل فنی که مال خود سرورش بود آرشیو سه سال از عمر و حضورم تو وبلاگ که خیلی برام مهم بود پرید!!!

خوب کاری کردی :)

پاسخ:
اره دقیقا خیلیا این مشکل واسشون پیش اومد اونموقع ... 
الانم ک بخاطر قعطیه نت بالا نمیاد متاسفانه

به بیان خوش اومدی:)

کم کم عادت میکنی و دوستش خواهی داشت:)

پاسخ:
مرسی عزیزم ..امیدوارم :) فضاش کاملا جدیده واسم 

خوش اومدی

سریع عادت میکنی به اینجا نترس

پاسخ:
مرسی هوپ عزیزم
امیدوارم ،البته از دیشب تا حالا خیلی بیشتر راه افتادم :))
  • باستان شناس اینده
  • کاش منم میساختم الان البته داخل میهن بلاگ و پرشین بلاگ و رز بلاگ که وصل هستن دارم ولی حوصلشونو ندارم بلاگفاممم قطع شده و متاسفانه 24 ساعته اینجا ثبت نام کردم ولی پیامکش نمیاد برای تایید حساب کاربریم و با اینکه ایمیل زدم به مدیریتش دیروز بازم خبری نیست!!!!!!!!

    پاسخ:
    اره بلاگفای منم قطع شد متاسفانه... گندش بزنن 
    جدی؟چه بد ، من ک چند ماه پیش اینکارو کردم  مشکلی نبود موقع ثبت نام 
    راتا جون چه فضای قشنگی هم داره .. منم خوشم اومد از بیان فقط انگار استیکر نداره . شاااید منم یه وقت ...
    پاسخ:
    خیلی اپشنای زیادی داره مهربانوجون استیکرم میشه از استیکرای خود گوشی گذاشت
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی