دفتر یادداشت دختر خاکستری

دختری از جنس ققنوس که نه سیاه است نه سپید

دختری از جنس ققنوس که نه سیاه است نه سپید

میرود عمر ولی خنده به لب باید زیست

پنجشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۹، ۰۴:۲۴ ب.ظ

به خاطر تموم فشارای عصبی ای که این مدت تحمل کردم تصمیم گرفتم به خودم هدیه بدم تا روحیم عوض بشه و حالم بهتر شه واسه همین این ۵ تا کتابو سفارش دادم ... 

۱.سمفونی مردگان

۲‌.نیمه تاریک وجود

۳.شرمنده نباش دختر

۴.کاش وقتی ۲۰ ساله بودم می دانستم 

۵.فصل بعدی زندگی ات را طراحی کن 

 

بی صبرانه منتظرم برسن 

 

البته فعلا دوباره کوری رو شروع کردم قبلا بیشترشو خوندم اما انقد به نظرم کتاب نچسبی و حوصله سربری بود که هیچ تمایلی نداشتم ادامش بدم ... دلیل این همه تعریف ازین کتابو نمیفهمم اصلا ...

واقعا امیدوارم که تهش پشیمون نشم ازینک دوباره شروع کردم به خوندنش 

  • راتا *

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی