دفتر یادداشت دختر خاکستری

دختری از جنس ققنوس که نه سیاه است نه سپید

دختری از جنس ققنوس که نه سیاه است نه سپید

گرفتار

جمعه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۹، ۰۴:۰۳ ب.ظ

من هنوز جزو اون دسته از بچه هاییم که اتیش و کبریت و گاز و اشپزی واسشون خطرناکه!

یه بار نشد آشپزی کنم نسوزونم خودمو ..😑

مثل همین الان ،یه میرزا قاسمی اومدم هم بزنم یهو نمیدونم چطور شد که غذا از قابلمه پرید بالا و زااااارت افتاد رو انگشت من 😥😥 

واقعا نمیفهمم مشکل از منه یا غذا ها😂😂😂

یه نیمرو میپزم از چند ناحیه جراحت و صدمه میبینم 😂😑 

گرفتاری شدما ....😑😑

  • راتا *

نظرات  (۵)

عی بابا😆😑

پاسخ:
اوف بر این قابلمه اوووف😑

سلاممم راتا جانم چطورییی؟

راتا من باید یه عذر خواهی از تو بکنم به دلیل اینکه من کامنتتو که درمورد بورس گفته بودی برات بگم ندیدم . الان دیدم که خیلی وقته ازش میگذره

ببین بخوام درمورد بورس بگم ، یه چیزی که واقعا به ظاهر و تئوری شاید اسون باشه ولی بلد نباشی ضرر میکنی ، چون ممکنه با خریدای الکی درصد سودت بیاد پایین و الانم با این بازار افتضاح بورس اینطوریه 

خب فوت و فنای زیادی داره. چیزای اولیه شو میتونم بهت پیشنهاد بدم که از یوتیوب سرچ کنی. خیلی توضیحات خوبی داره

من خودم کلاسای بورسی رو رفتم. توهم میتونی از اون کارگزاری که حساب بورسی باز میکنی کلاسشو بری. این چیزای اولیه شه. 

ولی خب برای پیشرفت و رسیدن به سود زیاد باید وقت بزاری ، عرضه اولیه هارو خرید ، کنس ،الان یه سری قانونای جدید اضافه شده و سقف تعیین کردن برای خرید 

یه سری کانال ها هم هستن که کد های بورسی که سود زیادی میده رو معرفی میکنن. بهت میگن مثلا فلان چیزو بخر و تقریبا پیش بینی میکنن نتیجه شو 

در ازاش یه مقدار ناچیزی رو هم میگیرن

طبیعیه اولش ضرر کن کمی. ولی واقعا باید زمان بزاری تا کم کم یاد بگیری

پاسخ:
سلام دریاجونم ایرادی نداره عزیزدلم .... اره متوجه شدم خودمم یخورده الان ازلاعاتم بیشتر شده ... کم کم میخوام کلاسا انلاینو هم شرکت کنم بله یکم بیشتر راه بیفتم .... مرسی از راهنماییت عزیززززم ماچ به کلت😍😍😍

😂😂😂😂😂

وای دلم میرزا قاسمی خواست 

بیشتر مراقبت کن دیوونه

پاسخ:
عزیزززززم :(((
اره دیگه الان محض اطمینان اشپزیو کنار اتیش رفتنو  بوسیدم گذاشتم کنار😂😂😂

وای ببین منم یه مدت اینجوری شده بودم.. مثلا یک ماه پشت هم دستمو میسوزوندم.. ولی بعد دیگه اوکی شد.. خیلی عجیب بود فقط یه تایمی همش میسوخت

پاسخ:
بعد اون یه ماه چون خیلی حرفه ای شدی دیگه نسوختی؟اخه من نمیدونم دلیلش چیه واقعا ،کم تجربگی یا اینکه دست و پا چلفتی بودن یا هیچکدوم این دو تا فقط بدشانسی😂😂😂😂

نه بابا ..فک کن یه ماهه اونقد ماهر شم :))

اصلا خودمم نمیدونم چرا.. کلا اینجوریم من.. یه مدت مثلا همش دستمو میسوزونم، یه مدت همش پام میخوره به تخت کبود میشه، هر دفعه میرم رو یه مود خاصی :))))

 

پاسخ:
اهان فکر کردم کلا بخاطر بی تجربگی بوده که سر یه ماه درست شده  نگو جریان یه چی دیگست کلا 😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی