دفتر یادداشت دختر خاکستری

دختری از جنس ققنوس که نه سیاه است نه سپید

دختری از جنس ققنوس که نه سیاه است نه سپید

از هر دری...!

جمعه, ۲۷ دی ۱۳۹۸، ۰۱:۲۴ ب.ظ

امروز داشتم وبلاگ قبلیمو نگا میکردم دلم واسش تنگ شد !دلم میخاد همه ی پستامو منتقل کنم اینجا اگ بتونم ،چقد تمش خوشگلههه اخه...!

اوضاع روحی خوبی ندارم روز یک شنبه وقت دارم واسه روانشناس امیدوارم جلسه خوب پیش بره...حس میکنم دیگ نمیتونم تنهایی از پس این افسردگی بربیام روحم احتیاج ب درمان داره...البته ازونطرم بخاطر اینک کلی از پول ماهیانمو صرف ویزیتش کردم لجم گرفته!چقدددد هزینه هاشون بالااااس اخه...!امروز میخاستم کنسلش کنم فهمیدم نمیشه! دیگ میریم ک ببینیم چی میشه!

از وضعیت این روزا ک ننویسم بهتره!کلی اعتراض دارم و دلم خونه اما چه میشه کرد واقعا ....خدا خودش بخیر کنه و نجاتمون بده

  • راتا *

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی