دفتر یادداشت دختر خاکستری

دختری از جنس ققنوس که نه سیاه است نه سپید

دختری از جنس ققنوس که نه سیاه است نه سپید

پایان شب سیه :)))

سه شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۲۸ ب.ظ

دو هفته پیش یه امتحان میانترم  سخت داشتم ک کنسلش کردم یه تنه ...و انداختمش واسه دو هفته بعد ک امروز باشه .... دیشب تا صب بیدار بودم و میخوندم در حالی ک دیروز از 7 صبح تا 7 شب کلاس داشتمو و از خستگی جنازه بودم بیشتر از اون استرس و فشار روانیش خستم کرده بود، کل این درس لعنتی حفظی بود ...منم ک متنفرم از درسای تماما حفظی و عزا گرفته بودم ...

ینی درواقع یه ماه ذهنم درگیرش بود و امروز بالاخره تموم شد ... 

الان انگار یه بار  گنده از رو دوشم برداشته شده و حس سبکی دارم ..

از ساعت 4 تا 8 شب خوابیدم و الان سرحال و قبراق (غبراغ؟قبراغ؟غبراق؟!!!) نشستم چایی میخورم و اهنگ گوش میدم  و منتظرم تا فیلمی ک دانلود کردم  تکمیل بشه دانلودش و بعد ببینمش ... 

این حس سبکی و رهایی و بیخیالی رو بعد یه مدت فشار کاری و درسی و روانی واستون ارزو میکنم :))))

  • راتا *

نظرات  (۳)

  • مهدی هستم(سیدمهدی)
  • همون قبراق

    اره حس خیلیی خوبیه 

    قشنگ با تمبون گل گلیت لَش کنی و بی خیال چاییتو هورت بکشی :)))

    پاسخ:
    تمبون گل گلی عالی بود البته به گشاااد بودنشم باید اشاره کنم :)))
  • هانیه (تنهایِ ماه)
  • وبلاگ جدید مبارک خواهرم...

    دوست داشتنیم..خانومِ جذبنااااک

    پاسخ:
    مرسی هانیه ی قشنگم عزیزه دلمی خوشگل خانوم 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی